Στο ΣΚΑΪ μίλησε ο Κώστας Τουρνάς σε μια μίνι συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης.
Έχω απέναντί μου έναν αιώνιο έφηβο , συνταγή έχουμε γι’αυτό;
Παίζει ρόλο μια κληρονομικότητα , πρέπει να έχω πάρει κάποια καλή κατασκευή. Το δεύτερο είναι ότι απεχθάνομαι τους καημούς.
Τη δεκαετία του ’90 με τα κομμάτια σας , απογειώσατε μια νέα τότε κοπέλα, την Καίτη Γαρμπή. Θέλω να μου πείτε αν , βλέποντας την τότε , πιστεύατε ότι θα κάνει την τόσο μεγάλη επιτυχία που εν τέλει έκανε.
Η Καίτη ήταν παντελώς άγνωστη εκείνη την εποχή ή μόλις πρωτοξεκινούσε. Ήταν όμως ένα πολύ θεληματικό πλάσμα και θυμάμαι ότι επειδή βρεθήκαμε σε έναν χώρο παραστάσεων ότι ασκούσε και μια γοητεία και στον κόσμο πριν γίνει. Ήταν θετικά στοιχεία , εγώ την έβλεπα σαν νεαρό φιλαράκι μου , ας πούμε.
Ο Βλάσσης Μπονάτσος ήταν ένας στενός σας και ο πολύ αγαπημένος σας φίλος. Τι άτομο ήταν τελικά ο Βλάσσης ;
Ότι έβλεπες δημόσια αυτός ήταν και στη ζωή του.Εγώ επειδή τα πρώτα χρόνια στα ξεκινήματα όταν ήμασταν πολύ νεαροί ήμουν πολύ σφιγμένος , με σκέψη και με προβληματισμό , γι’αυτά που μας συμβαίνουν και αυτά ήταν αν θες και το προϊόν κάποιων τραγουδιών , ο Βλάσσης την ίδια περίοδο ήταν ένας άνθρωπος που έφερνε παντού αισιοδοξία , δηλαδή ακόμα και σε τραγικές καταστάσεις κατάφερνε κι έφερνε μια αισιοδοξία.
Έχω ακούσει ότι στα τέλη της δεκαετίας του ’70 γράφατε κομμάτια , για πολύ μεγάλα λαϊκά όμως ονόματα , όπως η Δούκισσα , όπως η Ρίτα Σακελλαρίου με άλλο όνομα ή μάλλον με ψευδώνυμο. Αυτό ισχύει ή όχι;
Ισχύει!
Για ποιο λόγο το κάνατε τότε αυτό;
Όταν βρέθηκα λοιπόν σε μια στιγμή που χρειαζόμουν χρήματα , σκέφτηκα ότι μια λύση θα ήταν ότι θα μπορούσα να γράψω κάποια τραγούδια μέσω άλλων να μου φέρουν ένα εισόδημα να εξισορροπήσω την περίοδο και το έκανα αυτό και τα τραγούδια τα ζητάγανε και τα παίρνανε. Φοβόμουνα όμως ότι ο καλλιτέχνης που ξέρανε θα είχε φθορά να λέγανε ότι γράφει και λαϊκό κι έτσι εφήυρα ένα καλλιτεχνικό ψευδώνυμο και τα έγραφα.
Το οποίο ήταν;
Άντε να στο πω, ήταν Τ.Κωστής.